آموزش فروش در اینستاگرام 2020-10-29

آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام؛ راه‌های تبدیل فالوور به مشتری!

در مورد تعداد فالوورها، هیچ عدد دقیقی برای شروع فروش در اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، داشتن چند هزار دنبال کننده می تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک کند. این اعتماد به مشتریان این امکان را می دهد که احساس کنند با یک برند معتبر و شناخته شده در ارتباط هستند. در عین حال، اگرچه تعداد فالوورها مهم است؛ اماکیفیت تعاملات و درگیری مخاطبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

این کار باعث ایجاد یکپارچگی در تمامی کانال های بازاریابی شما می شود و به تقویت برند در ذهن مخاطبان کمک می کند. در مرحله بعد، باید دسته بندی مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب کنید. این دسته بندی ها شامل مواردی مانند وبلاگ شخصی، محصولات/خدمات، هنر، نوازنده/گروه موسیقی، خرید و خرده فروشی، سلامتی/زیبایی، و فروشگاه هستند.

پیشنهاد ما این است، به‌جای اینکه روی افزایش تعداد فالوورها وقت و هزینه صرف کنید، روی جذب فالوور هدفمند تمرکز کنید. – ابتدا باید یک پیکسل ردیابی (Tracking Pixel) از پلتفرم تبلیغاتی خود (مثلاً فیسبوک یا اینستاگرام) در سایت خود نصب کنید. به نظرات مشتریان خود توجه کنید و سعی کنید مشکلات آن‌ها را حل کنید. در بیو اینستاگرام خود، فقط یک لینک به صفحه سایت محصولات خود قرار دهید و از مشتریان بخواهید برای خرید از همان لینک استفاده کنند.

پس‌از‌آن برای مشتریان لینک اختصاصی صفحه خرید محصول را ارسال کنید. اینطوری با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم تعامل کاربر را افزایش می‌دهید و هم محصول‌تان را خواهید فروخت. این الگوریتم به گونه ای طراحی شده که نمایش پست ها را به صورت تصادفی و بر اساس تعاملات کاربران انجام می دهد. به همین دلیل، ممکن است بسیاری از فالوورها نتوانند پست های شما را مشاهده کنند.

به این ترتیب وقتی کاربران این کلمات را سرچ می‌کنند، پیج شما نمایش داده می‌شود. پروفایل صفحه اینستاگرام شما، مانند ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه شماست. مشتری در همان 3 یا 4 ثانیۀ اول تصمیم می‌گیرد که شما را دنبال کند یا نکند. خلاصه اینکه، باید توجه و اعتماد مخاطب را در همان اولین لحظه، جذب کنید.

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای تبلیغات در مورد محصولات جدیدی است که آن‌ها را عرضه خواهید کرد. می‌توانید در استوری یا یک پست، از محصول جدید فروشگاه خود پیش‌نمایش بگذارید تا فالوورها را برای دیدن و خریدن آن ترغیب کنید. اگر به‌تازگی آنلاین‌شاپ خود را در اینستاگرام راه‌‌اندازی کرده‌اید، احتمالا اشتباهات زیادی انجام خواهید داد. موفقیت یک‌شبه به دست نمی‌آید؛ ولی اگر رشدتان ادامه‌دار باشد، قطعا روزی به اهداف‌تان می‌رسید. مهم‌ترین راهنمای شما برای رشد در اینستاگرام، همان اشتباهاتی است که انجام می‌دهید. نتایج پست‌ها و آنالیز استوری اینستاگرام را به‌دقت بررسی کنید.

این تعامل نه تنها باعث افزایش رضایت مشتریان می شود، بلکه به بهبود تصویر برند شما نیز کمک می کند. اولین عنصری که در پروفایل اینستاگرام توجه کاربران را جلب می کند، تصویر پروفایل است. این تصویر نه تنها نشان دهنده هویت بصری برند شماست، بلکه می تواند تاثیر مستقیمی بر تصمیم کاربران برای دنبال کردن صفحه شما داشته باشد.

هر کدام از این مدل ها مشتریان خاص خود را دارند و در آموزش فروش در اینستاگرام استراتژی مرتبط با هر کدام را می آموزید. همچنین، از تعامل فعال با کاربران از طریق پاسخ به نظرات و دایرکت‌ها و برگزاری کمپین‌های تخفیف یا مسابقات بهره ببرید. استفاده از هشتگ‌های مناسب و همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط می‌تواند به دیده‌شدن بیشتر و افزایش فروش کمک کند. بازاریابی با کمک ویدئو یا ویدیو مارکتینگ یکی از موثرترین روش‌ها برای جذب مخاطب در رسانه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام است. خود شما بیشتر برای دیدن ویدئو وقت می‌گذارید، یا خواندن یک مطلب؟! در واقع ویدیو، احساسات بیشتری را به فرد انتقال می دهد و ماندگاری آن بیش از عکس می باشد.

این تقویم به انتشار محتوای شما نظم می‌دهد که یکی از معیارهای مهم اینستاگرام برای ارتقای پیچ شما است. اگر با نظمی مشخص و برای مدت طولانی پست منتشر کنید، احتمال اینکه اینستاگرام محتوای شما را به مخاطبان بیشتری نمایش دهد و به اصطلاح آن را وارد اکسپلور کند، بیشتر خواهد شد. آموزش ساخت تقویم محتوایی اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا بهترین و کارامدترین تقویم را برای آماده‌سازی و انتشار محتوای آنلاین‌شاپ خود در اینستاگرام تنظیم کنید. خرید پیج اینستاگرام یکی از گزینه هایی است که برخی از کسب و کارها برای افزایش فروش در نظر می گیرند. این روش می تواند به سرعت به یک پایگاه مشتری بزرگتر دسترسی پیدا کند؛ امادر عین حال، چالش های خاص خود را نیز دارد.

با این روش هم می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید و هم مخاطبان قدیمی خود را به خوبی حفظ کنید. در نتیجه میزان فروش در اینستاگرام نیز به شکل قابل توجهی بیشتر می‌شود. بعضی از آن‌ها به معرفی محصولات بسنده می‌کنند، بعضی به‌دنبال شهرت برند هستند و عده‌ای هم تلاش می‌کنند ترافیک سایت خود را افزایش دهند. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، بهتر است محتوای مناسب با مراحل مختلف قیف فروش را در پیج خود قرار دهید. در میان محتوای محصول نیز پست‌های جذاب و خلاقانه قرار می‌گیرد. این پست‌ها با هدف ورود به اکسپلور و افزایش دنبال‌کنندگان پیج تولید می‌شوند.

این پلتفرم، محیط بسیار مناسبی برای ایجاد انواع کمپین‌های تبلیغاتی است. فقط کافیست کمپین خود را راه‌اندازی کنید، هشتگ مناسب آن را انتخاب کرده و آن را در پیج بیزنس خود منتشر کنید. در آموزش بازاریابی در اینستاگرام، مفهومی وجود دارد به نام قیف فروش. مشتری ابتدا برند شما را می‌شناسد، سپس با محصولات‌تان آشنا می‌شود، درباره آن‌ها اطلاعات کسب می‌کند و در نهایت اگر به نتیجه مثبتی رسید، خرید خواهد کرد. با بازاریابی و تبلیغات هدفمند، مشتری را در قیف فروش به جلو حرکت دهید و کالای خود را بفروشید.

برای آنکه حس نزدیکی میان برند خود و مخاطب ایجاد و اعتماد او را جلب کنید، بخش‌هایی از پشت صحنه ویدیوها را پخش کنید. برای مثال از طریق فیلم‌ها، ترافیک وبسایت و بلاگ خود را بالا ببرید. مخاطب را ترغیب به خرید یا تعامل کرده و یا آن‌‌ها را برای خرید تشویق کنید. در این مرحله به این نکته توجه کنید که اسم محصولی که می‌نویسید، باید با نام محصولاتی که در مرحله قبل برای کاتالوگ وارد کرده اید، یکی باشد.

اضافه‌کردن فالوور فیک به پیچ شما و ریپورت کردن آن، هک‌کردن پیج و ارسال کامنت‌های منفی بعضی از این روش‌های اخلاقی هستند. می‌توانید محصولات خود را در استوری تبلیغ کنید و لینک صفحه خرید را در همان‌جا قرار دهید. فرآیند خرید طولانی و پیچیده می تواند باعث خستگی و نارضایتی مشتریان شود. برای جلوگیری از این مشکل، باید مراحل خرید را تا حد امکان ساده و روان کنید. استفاده از فرم های پرداخت سریع و درگاه های بانکی مطمئن، تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان ایجاد می کند. این کار نه تنها باعث افزایش رضایت مشتریان می شود، بلکه احتمال بازگشت آن ها به صفحه شما را نیز افزایش می دهد.

بنابر این، بهتر است بر روی یک یا چند کالای خاص تمرکز داشته باشید. پس از خرید، باید با استفاده از تکنیک های بازاریابی، محصولات را در وب سایت خود به فروش برسانید. در فروشگاه های آنلاین اکسسوری، زیورآلاتی مانند بدلیجات و آویز ساعت را نیز به فروش برسانید. این محصولات برای تمامی سنین جذابیت دارند و به همین دلیل، اکسسوری ها از جمله محصولات پرفروش در اینستاگرام به شمار می آیند. پس برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان جدید، روی برقراری ارتباط با آن‌ها وقت بگذارید. یا اینکه اگر کسب و کار خدماتی دارید، یک ویدئو از سمینار و خودتان آپلود کنید.

با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را به شکلی هدفمند و موثر پیش ببرید و فروش محصولات خود را افزایش دهید. یادگیری روش استفاده درست از این ابزارها از موضوعات مهم آموزش فروش در اینستاگرام هستند و به شما کمک می‌کنند تا فروش خود را در این پلتفرم به‌صورت حرفه‌ای و کارآمد افزایش دهید. ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطبان یکی از عوامل کلیدی موفقیت فروش محصول در اینستاگرام است. از فالوورها بخواهید نظرات خود را درباره محصولات شما به اشتراک بگذارند یا پرسش‌های خود را مطرح کنند.

اگر فروش شما از یک سری کالاها افزایش یافت، نوبت ارتباط با عمده فروشی ها می رسد تا محصولات را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. این روش به شما کمک می کند تا در صورت افزایش سفارشات، سود بیشتری به دست آورید. نکته مهم این است که نمی توانید به اندازه فروشگاه های بزرگ، موجودی تهیه کنید.

این کار باعث می‌شود مشتریان به شما اعتماد کنند و حتی اگر محصولی مشکل کوچکی هم داشته باشد، باز هم از شما خرید کنند. ایموجی‌ها زبان جدید اینترنت برای برقراری ارتباط با مخاطب هستند. سعی کنید در کپشن، کامنت و یا دایرکت‌های اینستاگرام از انواع ایموجی‌ها نیز استفاده کنید‌. این شکلک‌ها باعث ایجاد صمیمیت و حس خوب در مخاطب می‌شوند و به محبوبیت پیج شما کمک می‌کنند. سعی کنید انواع ویدیوها را از مشتریان خود دریافت و منتشر کنید.

ویدیوها به دلیل ماهیت پویا و جذاب خود، احساسات مخاطبان را درگیر می کنند و آن ها را به سمت محصولات شما سوق می دهند. با نمایش جزئیات محصولات در ویدیوها، مشتریان می توانند به طور مجازی محصول را بررسی کنند و این حس را داشته باشند که گویی آن را لمس کرده اند. پس از انتخاب گزینه  Business، صفحه ای نمایش داده می شود که شما را با ویژگی های حساب تجاری آشنا می کند.

تقاضای بازار قبل زا راه اندازی کسب و کار ضروری است؛ اما مهم‌تر از آن مهارت و توانمندی شما در افزایش فروش است. اگر فروش را بلد باشید، می‌توانید سخت‌ ترین مشتریان را برای خرید متقاعد کنید. محبوبیت اینستاگرام در بین مردم، به‌خصوص مردم کشور خودمان، آن را به گزینۀ خوبی برای فروش محصولات و خدمات تبدیل کرده است. همچنین، اگر به دنبال راه‌حلی سریع و آسان برای شروع هستید، استفاده از یک فروشگاه ساز مانند سی‌فایو می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این پلتفرم‌ به شما کمک می‌کنند بدون نیاز به دانش فنی پیچیده، در سریعترین زمان و با کمترین زحمت، یک فروشگاه حرفه‌ای راه‌اندازی کنید و فروش خود را چندین برابر کنید.

بعدش باید محتوایی تولید کنی که هم به مشتری ارزش بده و هم محصولت رو به خوبی معرفی کنه. علاوه بر این، خرید پیج اینستاگرام ممکن است برای همه کسب و کارها مناسب نباشد. این پلتفرم به طور خاص برای خرده فروشان طراحی شده و ممکن است برای مشاغل دیگر کارایی نداشته باشد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه خدمات یا محصولات خاصی فعالیت می کند که در فضای خرده فروشی نیست، ممکن است این روش به نتیجه مطلوب نرسد. پاسخگویی به موقع به کامنت ها و پیام های مستقیم (دایرکت) یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای جلب اعتماد مشتریان است. وقتی شما به سوالات و نظرات مخاطبان پاسخ می دهید، آن ها احساس می کنند که برای شما مهم هستند.

در کپشن یا توضیحات استوری یک متن کوتاه اما کاربردی درباره محصول خود بنویسید و آن‌ها را به وبسایت فروشگاه هدایت کنید تا بتوانند خرید خود را انجام دهند. اگر سایت فروشگاهی دارید و از اینستاگرام به‌عنوان کانالی برای جذب ترافیک استفاده می‌کنید، عدم امکان قراردادن لینک در کپشن یکی از چالش‌های شما خواهد بود. مردم علاقه دارند وقتی محصولی را در پست اینستاگرام مشاهده می‌کنند، روشی سریع برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آن داشته باشند. بی‌شک سریع‌ترین روش قراردادن لینک در کپشن است که متاسفانه اینستاگرام این امکان را نمی‌دهد. اگرچه پیج‌های فروشگاهی زیادی هستند که خودشان با ساخت پست‌های جذاب، فالوور جذب می‌کنند. بااین‌حال، راه آسان‌تر و سریع‌تر استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری است.

در ادامه به چند نمونه از این پیج‌ها و دلایل موفقیتشان اشاره می‌کنیم. تقویم محتوایی و برنامه فعالیت‌تان را با توجه به محصول و مخاطب هدفتان مشخص کنید. مثلا شاید مخاطب هدف شما، قشر کارمند باشد، بهترین زمان فعالیت شما، بین 12 تا 1 ظهر و 5 بعد از ظهر به بعد است. یا مثلا اگر مخاطبتان گروه سنی نوجوان باشد، بهترین زمان آن آخر شب خواهد بود. وقتی فعالیت مستمر و دائمی داشته باشید، الگوریتم اینستاگرام شما را به عنوان یک پیج فعال شناسایی می‌کند و پست‌های شما بیشتر به بقیه کاربران نمایش داده می‌شود.

وجود لینک روی استوری اینستاگرام و اتصال راحت مخاطب به درگاه خرید سایت، موجب اقدام سریعتر خریداران و مشتریان به انجام خرید می‌شود. فروشگاه اینستاگرام راهی برای کسب و کارها ارائه می‌دهد تا کاتالوگ محصولات خود را به نمایش بگذارند و به مشتریان جدید در اینستاگرام دست پیدا کنند. برندها می‌توانند فهرستی از محصولات قابل خرید را که در قسمت «مشاهده فروشگاه» در صفحه پروفایل اینستاگرام خود در دسترس قرار دهند. هرجا که باشید و هر محصولی که تولید کنید، می‌توانید با به‌راه انداختن یک پیج، آن را به دید عموم بگذارید و به دست مردم برسانید.

بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار، اهمیت زیادی دارد. در این بخش باید آنلاین‌شاپ خود با جملاتی کوتاه معرفی کنید، آدرس فیزیکی فروشگاه (در صورت وجود) را وارد کنید و لینک ورود به سایت یا سایر پلتفرم‌های مجازی خود را نیز قرار دهید. فروش محصول در اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارها تبدیل شده است. با ایجاد پیجی جذاب، تولید محتوای باکیفیت و استفاده از تبلیغات موثر و هدفمند می‌توانید مخاطبان خود را افزایش دهید و به آن‌ها محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید.

تولید محتوای جذاب و خلق ارزش برای مخاطب و در نهایت تبلیغات، اصلی‌ترین راه‌های افزایش درآمد اینستاگرام هستن. محتوای استوری‌های اینستاگرام برای 24 ساعت نشون داده میشن و یکی از بهترین راه‌های افزایش مشتری در اینستاگرام هستن. می‌تونین موضوعاتی که چندان مهم نیستن رو استوری کنین تا مشتری‌ها شما و برندتون رو فراموش نکنن.

این روش در مناطقی که درگاه‌های آنلاین کمتر استفاده می‌شوند رایج است. نمایش مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصول در استوری‌ها و ریلز. اگر پرسش یا نظری درباره مقاله دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایت‌تون انتخاب کنین.

خوشبختانه محتوای اینستاگرام تصویری است و جذابیت بسیاری بیشتری برای مخاطب دارد. بااین‌حال برای موفقیت در ساخت آن باید اصول تولید محتوا در اینستاگرام را بدانید. پس از آماده‌کردن اکانت اینستاگرام و انتخاب محصول، نوبت به نحوه پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام می‌رسد.

به یاد داشته باشید که موفقیت در فروش آنلاین، نیازمند تلاش مستمر و بهبود مداوم است. اگر مشتری‌ای از شما خرید کرده و راضی بوده، از او بخواهید یک تصویر یا ویدئو کوتاه از تجربه خود با محصول شما بسازد و آن را برای شما بفرستد. تضمین میکنم این روش یکی از موثرترین راهها برای جلب اعتماد مشتریان و افزایش فروش شماست. یادتان باشد که استفاده از هشتگ ها یکی از بهترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام هستند. اما همین هشتگ ها اگر به درستی به کار نروند باعث می‌شوند که هم ورودی پیج شما پایین بیاید و هم مخاطبان بی‌ربط به پیج راه پیدا کنند.

این روش می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد؛ اما نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. ایجاد حس اعتماد از طریق نمایش پشت‌صحنه‌ها، صداقت در معرفی محصول و استفاده از ویژگی‌هایی مانند لینک‌های خرید در استوری‌ها در جلب‌اعتماد مخاطبان تاثیر زیادی دارد. اگر به‌دنبال راهی برای ارتقای کسب‌وکار خود در اینستاگرام هستید، می‌توانید فرم مشاوره با متخصصان جریان را پر کنید.

هشتگ ها نه تنها به کاربران کمک می کنند تا حوزه فعالیت شما را بهتر درک کنند، بلکه امکان کلیک بر روی آن ها و کشف محتوای مرتبط را فراهم می کنند. اموجی ها نیز با ایجاد تنوع بصری، خوانایی متن را افزایش می دهند و باعث جذب بیشتر مخاطبان می شوند. حساب های تجاری اینستاگرام ابزارهای پیشرفته تری را در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از مهم ترین این ابزارها، بخش Insights  یا آمارهای تحلیلی است. این بخش اطلاعات مفیدی درباره رفتار مخاطبان، میزان تعامل با پست ها، و عملکرد استوری ها ارائه می دهد.

این همان تایید اجتماعی یا social proof است که در مقالۀ «تأثیر معجزه آسای تایید اجتماعی یا social proof در فروش» مفصل درمورد آن صحبت کرده‌ایم.

در این پلتفرم، مشتریان برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود باید تمام پست ها را مرور کنند که این کار زمان بر و دشوار است. اما با طراحی یک وب سایت، امکان دسته بندی محصولات و ایجاد سیستم جستجو فراهم می شود. این ویژگی به مشتریان کمک می کند تا به راحتی و در زمان کوتاه تری محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند و خرید خود را انجام دهند. علاوه بر این، می توانید از هشتگ ها و اموجی ها برای جذاب تر کردن توضیحات استفاده کنید.

برخی از محصولات پرطرفدار در اینستاگرام شامل پوشاک، لوازم آرایشی، اکسسوری، محصولات دست‌ساز و محصولات غذایی سالم هستند. سلاممحصولات رو میتونید به صورت عمده از بازار بخرید اما لازم حتما محصول داشته باشید. میتونید پیج رو راه اندازی کنید بعد که مشتری سفارش داد، محصول رو بخرید و براش بفرستید. سلاممیتونید با دریافت اینماد و درگاه پرداخت معتبر اعتماد مشتری رو جلب کنید.

همچنین فرستادن هدایای تبلیغاتی، ارسال به موقع کالا و آسان بودن فرآیند بازگشت آن و به نمایش گذاشتن نظرات مشتریان می‌تواند از روش‌های جذاب برای افزایش اعتماد مشتری باشد. در این مقاله آموزش فروش در اینستاگرام در مورد انتخاب محصول، حوزه کاری و تعیین مخاطب هدف صحبت کردیم. در ادامه ویژگی های یک پیج استاندارد اینستاگرام را بررسی کردیم. سپس اعتماد سازی برای مشتریان را شرح دادیم و اینکه چطور مراحل خرید را برای مشتریان آسان تر کنیم تا افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشیم. در مورد تعامل با کاربران و تاثیر آن بر اعتماد آن ها توضیح داده شد  و در نهایت افزایش فالور و تبلیغات برای پیج را شرح داده شد.

اگر صفحه فیس بوک ندارید، «ایجاد یک صفحه جدید فیس بوک» را انتخاب کنید. از فروش مستقیم، برنامه‌های وابسته یا همکاری با برندهای کوچک درآمدزایی می‌کنند. مشتریان هزینه را مستقیماً به حساب بانکی فروشنده انتقال می‌دهند. نمایش محصول در موقعیت‌های واقعی برای کمک به مشتریان در تجسم استفاده از آن. استفاده از فراخوان‌های واضح (CTA) برای هدایت کاربران به خرید، ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر. رقبای قدرتمند خود را به‌دقت تجزیه‌وتحلیل و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کنید.

با تحلیل داده‌ها و اجرای تست‌های A/B، می‌توانید کمپین خود را بهینه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. در انتها، حتما یک فراخوان به اقدام (Call to Action) اضافه کنید؛ عباراتی مانند «همین حالا سفارش دهید» یا «لینک خرید در بیو» بسیار موثر هستند. جهت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج های سایت ساز سی فایو با ما تماس بگیرید و یا از چت آنلاین گفتگو کنید. با اینکار به مشتری نشان میدهید که برای راحتی و علاقمندی او ارزش قائل هستید.

با استفاده از ابزارهای پیشرفته ای که این نوع حساب در اختیار شما قرار می دهد، می توانید به طور موثرتری با مخاطبان خود تعامل کرده و کسب و کار خود را رشد دهید. اگر هنوز حساب تجاری ندارید، همین امروز مراحل تبدیل را آغاز کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. در این روش آموزش فروش در اینستاگرام، با فروشندگان محلی همکاری کنید و از آن ها بخواهید که تامین کالا را بر عهده بگیرند.

ارائه معرفی‌های دقیق و بررسی‌های تخصصی کتاب‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه از عوامل موفقیت این پیج هستند. از هشتگ‌های مرتبط و پرکاربرد در حوزه محصول خود استفاده کنید تا مخاطبان هدف به‌راحتی شما را پیدا کنند. یک فروشندۀ خوب، برای محصولش (حتی اگر مایوی شنا در خشکی باشد!) تقاضا و مشتری می‌آورد.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام