تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان2022-08-25

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 13 روش موثر برای دیده شدن

آشنایی با برند از اصلی‌ترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما می‌توانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاع‌رسانی کنید. چون IGTV به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهایی به طول ۶۰ دقیقه منتشر کنید، دلیل نمی‌شود که از اصل کوتاه بودن ویدئو غفلت کنید. بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آن‌هایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند. اگر کار شما فروش کالا نیست، این آزادی را دارید که هر نوع محتوایی را استوری کنید. اگر کار شما فروش تجربه است، می‌توانید محتوای خود را به هدف اصلی کسب و کار خود مرتبط کنید.

برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، می‌توانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسب‌های Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. اگر هر روز در حال شات کردن صفحات مختلف باشید، ممکن است مخاطبان خسته شوند و حتی صفحه شما را ترک کنند. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شات‌های شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر شوند.

با پشتکار، خلاقیت و تمایل به انطباق، در کمترین زمان به موفقیت در جذب مشتری خواهید رسید. استفاده از اینفلوئنسرها یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام است. این افراد با داشتن دنبال‌کنندگان زیاد و تعاملات بالا, می‌توانند محصولات یا خدمات شما را به مخاطبان خود معرفی کنند. این روش نه تنها به افزایش آگاهی از برند کمک می‌کند, بلکه می‌تواند فروش را نیز به طور چشمگیری افزایش دهد. یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغ در اینستاگرام, همکاری با صفحات پربازدید است.

۷ روش ساده برای افزایش مشتری، حتی بدون تبلیغات

به راحتی می‌توانید شرکت‌کنندگان را به انجام این مسابقات تشویق کنید و از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنید. استفاده از برنامه اینستاگرام برای تبلیغات به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش محصولات و خدمات است. با داشتن یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام، شما می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصولات شما تشویق کنید. با ابزارهای تحلیلی داخلی اینستاگرام، می توانید معیارهایی مانند نرخ تعامل، نرخ کلیک و نرخ تبدیل را ردیابی کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای شخص ثالث برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید.

بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیج‌های تخصصی است. این پیج‌ها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آن‌ها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیج‌های مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. استفاده از اینفلوئنسرها به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش دسترسی و تبلیغات شما از طریق اینستاگرام است. اینفلوئنسرها می‌توانند به عنوان تبلیغات زنده شما عمل کنند و به شما کمک کنند تا به یک مخاطب جدید و وفادار دست پیدا کنید. با این حال، انتخاب اینفلوئنسرها مهم است؛ باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان آنها با محتوای آنها درگیر هستند و مطابق با محصول یا خدمات شما هستند.

حتی می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند. حتی می‌توانید اطلاعات پست‌های شبکه اجتماعی‌ خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. وقتی صحبت از جذب مخاطبان خود در اینستاگرام به میان می آید، داستان سرایی کلیدی است. و با طیف متنوعی از ویژگی‌های این پلتفرم، می‌توانید روایتی جذاب و آموزنده بسازید. از استوری های اینستاگرام گرفته تا IGTV، Reels و پخش زنده، هر ویژگی فرصتی منحصر به فرد برای نمایش شخصیت، ارزش ها و ماموریت برند شما ارائه می دهد.

برای اینکه تمامی مخاطبان هدف بتوانند ویدئوی تبلیغاتی شما در IGTV را ببینند، لینک آن را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل کانال‌های تلگرامی، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید. گام آخر در تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام، تعیین کردن میزان بودجه‌ی در دسترس و اجرای کمپین تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که همه‌ی بودجه‌ی خود را یکجا خرج نکنید و در ابتدا با بودجه‌های پایین شروع کنید. اگر بودجه‌ی زیادی در دسترس دارید، کمپین خود را به کمپین‌های کوچکتر تقسیم کند. در پایان هر کدام از این کمپین‌ها می‌توانید نتایج را بررسی کرده و استراتژی خود را بر اساس این نتایج، مشخص کنید.

یکی از راه های موثر برای دانستن سلیقه مخاطبان این است که از همان ابتدا مشخص کنید که پیج شما چه نوع پیجی قرار است باشد و چه نوع مخاطب و پرسونایی را قرار است که هدف قرار دهد. شما می‌توانید با استفاده از دو روش این نرخ را اندازه‌گیری کرده و از تعداد بازخوردهای پست‌ها و استوری‌ها مطلع شوید. مسابقه «دسترسی» (Reach) و تعامل شما را افزایش می‌دهد و برندسازی شما را به صورت طبیعی و بدون هیچ تلاش اضافه‌ای تقویت می‌کند. در کپشن پست و در استوری‌ها از «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA) استفاده کنید. در تصویر زیر از کاربر خواسته شده که با بالا کشیدن استوری اطلاعات بیشتری کسب کند. رویدادهای آنلاین می توانند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان جدید و ایجاد تعامل با مشتریان فعلی شما باشند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

این قابلیت به برندها این امکان را می‌دهد که محتوای تبلیغاتی خود را به روشی خلاقانه و جذاب‌تر به نمایش بگذارند. ویدئوهای کوتاه در ریلز به دلیل تاثیرگذاری بالاتر و قابلیت اشتراک‌گذاری بیشتر، به سرعت در حال محبوبیت هستند. پیش‌بینی می‌شود که در آینده، ویدئوهای تبلیغاتی در اینستاگرام نسبت به دیگر فرمت‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. تبلیغات شاپینگ اینستاگرام، که به خرید مستقیم درون پلتفرم اینستاگرام کمک می‌ کند، برای برند های فروشگاهی و خرده ‌فروشی ایده‌آل است.

ابزارها و تکنیک‌های بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام

    {
  • تبلیغات فید به طور طبیعی در میان پست‌های دیگر کاربران نمایش داده می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که این محتوا جزء پست‌های عادی است.
  • |}
  • از طرف دیگر می توان از قرقره ها برای ایجاد ویدیوهای کوتاه و جذاب استفاده کرددر مورد محصولات یا خدمات برند شما به روشی سرگرم کننده و خلاقانه.
  • {
  • در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید.
  • |}
  • مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید.
  • بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید.
  • {
  • با توجه به گستردگی و تنوع پیج‌های موجود در اینستاگرام، شما می‌توانید لیست تعرفه‌های مختلف را از پلتفرم‌های تبلیغاتی مشاهده کرده و بر اساس نیاز و بودجه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.
  • |}

بهتر است محتوای اینستاگرام خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز معرفی کنید و به افزایش بازدید و ترافیک وبسایت خود بپردازید. این روش باعث افزایش شناخت شما در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌شود. پست گذاشتن حداقل یک بار در روز، بهترین راه برای جذب توجه در این پلتفرم است. وقتی کاربران به پیج شما وارد می‌شوند، اولین چیزی که به آن توجه می‌کنند، تصویر پروفایل شماست. نداشتن عکس پروفایل یا استفاده از یک عکس نامناسب می‌تواند باعث کاهش تعداد فالوورهای شما شود.

هایلایت کردن استوری اینستاگرام به شما امکان ایجاد یک آرشیو از مهم‌ترین استوری‌هایتان را می‌دهد. به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحه‌ی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید. استوری اینستاگرام نوعی محتوای گذرا است و بنابراین، نیازی نیست که زمان زیادی برای ایده‌پردازی یا طراحی بهترین اسلایدهای ممکن اختصاص دهید.

همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، می‌توانید آن‌ها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. مهم‌ترین نکته در آموزش تبلیغات در اینستاگرام این است که دسترسی به سرویس تبلیغات صرفاً از طریق اکانت‌های حرفه‌ای (Professional) امکان‌پذیر است و باید اکانت خود را به حرفه‌ای تغییر حالت دهید. انتخاب سفیر برند که با مخاطبان شما ارتباط قوی دارد، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کمپین شما داشته باشد.

در دنیای تبلیغات آنلاین، دیگر روش‌های سنتی مانند بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی، آن‌چنان که باید، کارآمد نیستند. کاربران امروزی تمایل دارند که با برندها تعامل داشته باشند، داستان آنها را بشنوند و تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده دریافت کنند. تنها کافی است از طریق بخش اطلاعات تماس، ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید تا کاربران با کلیک بر روی آن‌ها، بتوانند به شما ارتباط برقرار کنند.

{

مطابق با یک برنامه‌ی زمانی مشخص در فید اینستاگرام خود پست بگذارید

|}

قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید. در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید.

افرادی که به وب‌سایت شما سر می‌زنند تا حدی در مورد کسب‌وکار شما کنجکاو هستند. یک روش خوب برای پاسخ به کنجکاوی آن‌ها، هدایت کردن افراد به سمت شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام است. تعامل بیشتر با افراد و آشنایی آن‌ها با پشت صحنه شرکت، کاربران را به خرید نزدیک‌تر می‌کند. ارتقای نرخ تبدیل در پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، زیرا تاثیر مستقیمی بر موفقیت کسب‌وکار و بازدهی سرمایه گذاری شما دارد. به عبارت دیگر، نرخ تبدیل بالا نشان دهنده‌ این است که درصد بیشتری از بازدیدکنندگان پیج شما، تبدیل به مشتری و خریدار شده‌اند.

ایجاد محتوای جذاب و متفاوت که هم با اصول تبلیغاتی اینستاگرام همخوانی داشته باشد و هم نظر مخاطبان را جلب کند، کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این، برخی کسب‌وکارها با محدودیت‌هایی در زمینه تبلیغ محصولات خود مواجه می‌شوند، به‌ویژه در زمینه محصولاتی که نیاز به تأیید از طرف اینستاگرام دارند (مثل داروها یا محصولات مربوط به سلامت). تبلیغات در اینستاگرام یکی از قدرتمندترین روش‌ها برای جذب مخاطب و افزایش فروش در دنیای دیجیتال است. برای اینکه تبلیغات شما مؤثر واقع شوند، باید دقیقاً بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. برای شناخت بهتر مخاطبان هدف، باید به فاکتورهایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقه‌مندی‌ها، رفتار خرید و حتی نحوه تعامل کاربران با محتوای مشابه توجه کنید. Explore صفحه‌ای است که به کاربران محتوای جدید و مرتبط با علاقه‌های آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

در این مقاله به بررسی مباحثی مانند چگونگی محاسبه نرخ تعامل، تاثیر افزایش این نرخ بر رشد پیج و روش‌های کاربردی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان پرداختیم. استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد. به‌جای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، می‌توانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آن‌ها به‌اشتراک بگذارید. این استراتژی یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر می‌شود.

می‌توانید برای مخاطبانی که ازطریق آن‌ها محصول شما را خریداری می‌کنند، یک کد تخفیف در نظر بگیرید. کاربران اینستاگرام به دنبال الهام‌گرفتن، سرگرمی یا کسب اطلاعات هستند؛ بنابراین اگر تبلیغات شما به‌وضوح در حال تلاش برای فروش چیزی باشد، مخاطبانتان به‌سرعت از آن‌ عبور می‌کنند و توجهی نشان نمی‌دهند. لایک کردن کامنت‌های دنبال‌کنندگان اکانت‌های رقیب و همکار امکان آغاز تعامل با کاربران را برای شما فراهم می‌سازد. داشتن ارتباط با کاربرانی که به مطالب مشابه محتوای پیج شما علاقه دارند احتمال افزایش تعداد فالورهای فعال، افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل را به حداکثر می‌رساند.

تصاویر الهام گرفته از موقعیت‌های واقعی و نشان‌دهنده استفاده مشتری از محصول، در راستای این هدف مناسب است. همچنین از عکس‌ها و ویدیوها با نکات یا دستورالعمل استفاده از محصولات شما، جذاب به نظر می‌رسد. برای مثال در پست اینستاگرامی زیر کاربرد خامه و پنیر ماسکارپونه در تهیه کیک آموزش داده شده است. اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات کاربردی و مفیدی در مورد اینستاگرام مارکتینگ به طور کامل به این سوال پاسخ داده و به  آموزش اینستا مارکتینگ بپردازیم. در دنیای دیجیتال امروز، شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در نظر گرفته می‌شوند. در این میان، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، به یک پلتفرم بسیار جذاب برای بازاریابان و کسب‌وکارها تبدیل  شده است.

ارزیابی و بهینه‌ سازی مستمر، باعث می‌ شود که تبلیغات با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را داشته و به اهداف کسب‌وکار نزدیک‌تر شود. هدف‌گذاری مجدد یا ریتارگتینگ روشی است که به برندها امکان می ‌دهد تا به افرادی که قبلاً با برند یا محتوای آن‌ها تعامل داشته ‌اند، مانند بازدید از وب‌ سایت یا اپلیکیشن، مجدداً تبلیغات نشان دهند. این نوع تبلیغات برای یادآوری برند و تشویق کاربران به خرید یا بازدید مجدد از محصولات بسیار مؤثر است.

یک حساب کاربری حرفه ای باید دارای نام تجاری مناسب، لوگو و پروفایل جذاب، هشتگ های مرتبط و محتوای با کیفیت و جذاب باشد. برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات اینستاگرام، باید استراتژی‌های مناسبی را برای تبلیغات خود در نظر گرفته و از روش‌های موثر برای دیده شدن استفاده کرد. در این مقاله از دیجیتارگتینگ درمورد اینکه چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم و 13 روش موثر برای دیده شدن در اینستاگرام، صحبت کرده‌ایم. برای مثال، اگر مخاطبان شما اکثراً آقایان هستند، بهتر است تبلیغات خود را در ساعات بعد از ظهر یا در بازه زمانی 12 تا 2 ظهر ارسال کنید. این زمان‌ها معمولاً زمان‌هایی هستند که آقایان در حال استراحت هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که توجه آن‌ها به تبلیغات شما جلب شود.

شما باید جامعه مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. قبل از تولید و انتشار محتوا لازم است علایق و نیازهای مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید. این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است.

این تغییرات باعث می ‌شود برندها نیاز به تطبیق و به‌روزرسانی استراتژی ‌های تبلیغاتی خود داشته باشند تا همچنان در میان کاربران دیده شوند. برای مثال، تغییرات اخیر الگوریتم باعث شده است که تعاملات بیشتر و پست ‌های اصیل و شخصی‌ سازی‌ شده در اولویت قرار گیرند. همچنین، استراتژی ‌های متنوع و استفاده از انواع تبلیغات مثل استوری، ریلز، و پست‌های فید، به برندها کمک می‌کند که با استفاده از همه امکانات اینستاگرام، به گستره بیشتری از مخاطبان دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام به‌عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای تعامل با کاربران شناخته می‌شود. ویدیوها و تصاویر منتشرشده در این پلتفرم در صورت برخورداری از بعضی ویژگی‌ها، در زمان بسیار کوتاهی نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کنند.

اگر هدفتان برندینگ سازمان یا محصولتان است، می‌توانید از لوگوی آن استفاده کنید. علاوه بر تصویر، نام پیج خود را هم با دقت انتخاب کنید تا افراد به راحتی شمارا شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار باشید. تیم تحریریه لینکو، یک گروه متخصص و پرتلاش از نویسندگان و ویراستاران است که با تمرکز بر روی ایجاد محتوای معتبر، آموزشی و اطلاعاتی، به تامین محتوای با کیفیت برای خوانندگان می‌پردازد. هدف اصلی تیم تحریریه لینکو، ارتقاء دانش عمومی و کمک به افراد در یادگیری مفاهیم جدید و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها از طریق ارائه محتواهای قابل اعتماد و مفید است. با میزبانی یک جلسه زنده، می توانید تعامل مشتری را نیز تشویق کنید، وفاداری به برند را افزایش دهید و فروش را افزایش دهید.

همکاری کردن با اینفلوئنسرها و افراد محبوب و شناخته‌شده در این پلتفرم به‌منظور تبلیغ پیج، از دیگر روش‌هایی است که به بالا رفتن آمار تعامل اینستاگرام منجر می‌شود. نرخ تعامل بالای این افراد با مخاطبانشان باعث می‌شود تا گروهی از این کاربران به‌عنوان دنبال‌کنندگان فعال به صفحه شما منتقل شوند. از طرفی اگر پیج شما تازه تأسیس باشد و مخاطبان اعتماد کمی به آن داشته باشند معرفی توسط یک اینفلوئنسر مورد اطمینان مردم، حس اعتماد بیشتری را نسبت به پیج شما القا می‌کند.

با تعیین گروه مخاطبین مورد نظر خود، می‌توانید تبلیغات خود را به آن‌ها نمایش دهید و بدین ترتیب محبوبیت و فروش خود را افزایش دهید. قفل قدرت انحصاری را باز کنید در بازار شلوغ امروزی، مشتریان دائماً به دنبال معاملاتی هستند که به آنها احساس خاص بودن بدهد. به همین دلیل است که ایجاد پیشنهادات انحصاری اینستاگرام می تواند یک تغییر بازی برای برند شما باشد. با ارائه تخفیف‌های محدود، کدهای تبلیغاتی یا موارد رایگان که فقط برای فالوورهای اینستاگرام شما در دسترس است، احساسی از FOMO (ترس از دست دادن) ایجاد می‌کنید که باعث ایجاد تبدیل می‌شود.

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین محتوای بصری شما باید جذاب، باکیفیت و متناسب با پیام برند باشد. محتوای بصری اولین چیزی است که کاربران را جذب می‌کند، بنابراین باید روی عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت تمرکز کنید. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در دنیای دیجیتال، ابزاری عالی برای برندها و کسب‌وکارها به شمار می‌رود.

گرفتن بارخورد و نظر مخاطب این حس را به او القا می‌کند که جزئی از پیج و کسب و کار شما و به تولید کننده محتوا نزدیک تر است. همچنین نظرات مخاطبان اطلاعات بسیار سودمندی را به شما خواهد داد که برای تولید محتوا ایده های جدید تر و کاربر پسند تری را به دست آورید. حال که دانستیم افزایش تعامل در پست و استوری پیج اینستاگرام چه تأثیری در رشد کسب و کار دارد، بهترین راه های افزایش نرخ تعامل را بیان می‌کنیم. موثر ترین راه های افزایش تعامل در شبکه اجتماعی اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشند که در ادامه در مورد هرکدام بیشتر توضیح خواهیم داد. تبلیغات در اینستاگرام مانند تبلیغات هدفمند اینترنتی برای معرفی کسب‌وکار، محصولات و خدمات به مخاطبان هدف به کار می‌رود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا