فیلم آموزش دوره دیجیتال مارکتینگ توسط 8 استاد برجسته

پرشهای نرم زمانی است که یک ایمیل به علت یک خطای موقتی مانند پر بودن صندوق پستی پذیرنده ایمیل، مشکلی در سرور یا طولانی بودن بیش از حد پیام ایمیل شما، تحویل داده نمیشود. ار طرف دیگر، یک پرش سخت زمانی است که ایمیل به علت یک خطای دائمی تحویل داده نمیشود. دو نوع متفاوت نرخ پرش برای اندازهگیری وجود دارد یعنی پرشهای سخت و پرشهای نرم. پرشهای نرم مشکلات کوچکی به شمار میروند و اکثر فراهمکنندگان خدمات ایمیل به صورت خودکار ایمیلی که به عنوان پرش نرم در نظر گرفته میشود را دوباره تحویل میدهند.

نرخ تبدیل درصد مشترکینی است که اقدام به عمل در جهت هدف شما میکنند. زمان اندازهگیری این دو شاخص رسانه اجتماعی با همدیگر، شما دیدگاه بهتری از میزان علاقهای که محتوای شما واقعا در حال ایجاد است، به دست میآورید. می توانید کسب و کار خود را رشد دهید،درآمد خود را چند برابر کنید،اما برای این کار باید بتوانید مسیر درست را پیدا کنید.باید مشتریان خود را در زمان درست و مکان درست بشناسید و مورد هدف قرار دهید.برای طی کردن این مسیر به یک مجموعه معتبر نیاز دارید،تا نقشه راه را به شما نشان دهد.

ممکن است مجبور نباشید بهطور خاص برای نتایج جستجو هزینه کنید، اما ایجاد محتوای شگفت انگیز و انجام بهینه سازی فنی وب سایت خود به زمان و تلاش نیاز دارد. گرچه، اگر واقعا میخواهید بدانید چه تعداد افراد نسبت به محتوای رسانه اجتماعی شما واکنش نشان میدهند، یک شاخص بهتر نرخ کلیک به همراه نرخ پرش است.

تعداد دفعات نمایش مستقیما به شما نمیگویند چه تعداد و چه کسی به نرخ تبدیل ختم میشود ولی به شما میگوید چه تعداد افراد با محتوای شما تعامل پیدا کرده و آن را به اشتراک گذاشتهاند. برای مشخصسازی واقعی اینکه چه محتوای منجر به نرخ تبدیل میشود، شما باید شاخصهای زیر را دنبال کنید و محک بزنید. برای کسب اطمینان از این قضیه که بودجه digital marketing خود را به شکلی صرف میکنید که کمک به افزایش فروش خواهد کرد، ما در این مطلب برترین شاخصهای کلیدی عملکرد دیجیتال مارکتینگ را بیان میکنیم که شما باید آنها را دنبال کنید و اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهیم که چطور آنها میتوانند کمک به آگاهیرسانی در خصوص استراتژی بازاریابی شما کنند.

در حقیقت مخاطبان مطلب شما را نمیبینید، اگر مطلب شما باب میل موتورهای جستجو نباشد و سایت شما و مطالب آن اصطلاحا «سئو» نشده باشد. دقت داشته باشید که شیوه اول برای شما هیچ هزینهای را نخواهد داشت و اگر شما مهارت کافی در این راستا داشته باشید، میتوانید به خوبی مخاطبان هدف خود را جذب کنید. شما باید همانقدر سریع باشید، سریع در شناسایی و پشت سرگذاشتن رقبا، دیجیتال مارکتینگ به شما در شناسایی رقبا خیلی کمک میکند و از طریق روشهایی که گفتم میتوانید رقبای خود را مچاله کنید و جایگاه آنهارا تصاحب کنید.

در نهایت برای اینکه استراتژی دیجیتال مارکتینگ تاثیرگذاری در طولانیمدت داشته باشید، باید بر اساس تحلیلهای انجام شده، فرآیندهای خود را ادامه دهید. فردی با پرداخت ۱۴۹ اتریوم حدودا معادل ۶۵۰ هزار دلار، کشتی تفریحی بادبانی (یات) غیرواقعی و مجازی را در پلتفرم متاورس سندباکس خریداری کرد ولی هرگز نمیتواند به صورت فیزیکی پا در آن بگذارد و جزو داراییهای دیجیتالی NFT محسوب میشود.