اخبار لحظهای و مهم ارزهای دیجیتال

در این پست می خواهم قضیه استراتژی و کسب درآمد از اینستاگرام را به صورت حرفه ای برایتان شفاف سازی کنم، پس دیگر نباید به اینستاگرام از دید یک وقت گذرانی جالب نگاه کنی و از همین لحظه باید به فکر یک ایده برای کار در اینستاگرام باشی و البته اگر حرفه ای بلد باشی (محال است کسی چیزی بلد نباشد) می توانی از آن برای آموزش در شبکه اینستاگرام استفاده کنی با استفاده از فالوور ها، کسب درآمد خودت رو آغاز کنی… سایت باشعوری یکی از مرجع های اصلی و قدرتمند در حیطه شبکه های اجتماعی و طراحی عکس نوشته های پروفایلی بوده که از شما دعوت می کند تا در ادامه با ما همراه باشید.

اما باز هم باید دقت کرد که از این طریق نباید به تبلیغات بیش از حد پرداخت. اگر شما هم در بازار ارزهای­­ دیجیتال فعال بوده باشید حتما با این شرکت آشنا شدهاید. به طور کل در چند وقت اخیر رویکرد تعاملی در دیجیتال مارکیتنگ به یک رویکرد قابل توجه تبدیل شده و اکثر کسبوکارها تلاش میکنند تا به روشهای مختلف مشارکت افراد را جلب کنند. چندین گزینه وجود دارد که به شما امکان میدهد ویژگیها، سطوح و آمار را اضافه کنید، محتوای قابل قفل ایجاد کنید یا NFT خود را بهعنوان دربردارندۀ محتوای صریح یا حساس علامتگذاری کنید. در حقیقت اگر قصد فروش محصول یا ارئه خدماتی را دارید، باید به طور حرفه ای شروع به محتواگذاری در صفحه ی اینستاگرام خود بکنید.

به طوری که اگر قصد فروش هر چیزی را داشته باشید به سرعت هر چه تمام تر قادر به پول سازی حرفه ای برای خود خواهید بود. برای اینکه یک دیجیتال مارکتینگ بسیار حرفه ای را برای خود در صفحه ی اینستاگرام خود داشته باشید در حقیقت باید طوری محتوا سازی کنید که یک تصویر چشم نواز در در ذهن مخطبین خود بر جای گذاشته باشید. این موضوع، به نوبه خود، منجر به ایجاد تصویر قوی از نام تجاری شما در ذهن مصرف کنندگان جدید میشود که در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل شما میگردد. در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با برخی از روشهای اساسی مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانههای اجتماعی، سئو و..

تحلیل رفتار کاربرها، کلاسترینگ، شناخت الگوها با استفاده از روشهای دیتاماینینگ از کارهای آروین به شمار میروند. یکی از پیام رسان هایی که امروزه نقش مهمی در انتشار محتویات روزمره در زندگی ما دارد، اپلیکیشن اینستاگرام است. امروزه پیام رسان ها از جمله اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ نقش موثری در فروش محصولات و ارائه خدمات بسیاری از شرکت ها دارد. چرا که با بهره گیری از پیام رسان ها می توانید به سرعت هر چه تمام تر به بازاریابی محتوای خود بپردازید. تمام کسب و کارهای موفق از بازار های دیجیتال نهایت بهره را برده و با سرعت بالا در حال تلاش در در این عرضه هستند.

برای پیدا کردن یک استراتژی مناسب در بازاریابی با اینستاگرام میتوان وضعیت رقبا را در این شبکه اجتماعی بررسی کرد. قابلیت استوری این شبکه اجتماعی باعث میشود تا مخاطبان بیشتر با کسبوکار شما آشنا شوند. به طور خلاصه، مدیران SEO کسبوکار را در گوگل رتبهبندی میکنند. انتخاب و نگارش متن برای بیو اینستاگرام از اهمیت زیادی برای یک کسبوکار برخوردار است. همانطورکه قبلا اشاره شد در انتشار پستها باید تلاش کرد که با لحنی جذاب و از طریق به کار بردن عبارات و جملات مناسب، تعامل افراد را جذب کرد.

درنتیجهی این کمپین تبلیغاتی موفق، ویدیوی جنیفر لوپز بیشتر از ۱۳ میلیون بار دیده شد و کاربران بیش از ۵۰ هزار پست در خصوص آن به اشتراک گذاشتند. نظرات کاربران به مرور خود به خود باعث معروف شدن پیج شما و جذب کاربران جدید خواهد شد. در سالهای اخیر مخصوصاً بعد از همهگیری کرونا، عادات و رفتار خرید مردم تغییر زیادی کرده است و برندها و کسبوکارها تمرکز خود را روی بازاریابی دیجیتال و رسانههای اجتماعی گذاشتهاند. توجه داشته باشید که امروزه موتور های جست و جو قابلیت تشخیص سایت های مفید از غیر مفید را دارند پس اصلا این بهینه سازی ها را دست کم نگیرید.

برخی از زمانها هستند که به آنها زمانهای مرده گفته میشود و نباید در این اوقات به انتشار مطالب دست زد. اما معمولا گفته میشود که بعدازظهرها یا اویل شب بهترین زمان برای انتشار پستها است. بازاریابی اینترنتی که زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ است به بازاریابی با استفاده از کانال ها یا رسانه هایی گفته می شود که به صورت همیشگی به اینترنت متصل هستند. یکی از روش های بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ است.

در حال حاضر صاحبان کسبوکارها از طریق کانالهای مختلف دیجیتالی آنلاین مانند موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی، ایمیل و سایر وبسایتها با مشتریان فعلی و احتمالی خود ارتباط برقرار میکنند. وقتی چند میلیارد کاربر در شبکههای اجتماعی وجود دارند که ساعتهای زیادی از وقت خود را در آنها میگذرانند، فروش محصولات، ارائه خدمات، معرفی برند، برندسازی دیجیتال و هر اقدامی که به توسعه کسب و کار منجر شود، خیلی سریعتر و سادهتر خواهد بود.

برای مثال تبلیغات پر زرق و برقی که در بالای بسیاری از وب سایت ها می بینید سعی می کنند محصولی را به سمت افراد هل بدهند حتی اگر این افراد خیلی راغب به این محصولات نباشند و آمادگی نداشته باشند. در واقع آمارها نشان می دهند که بیشتر افراد به صورت هفتگی، دست کم ۲۴ ساعت را در اینترنت و بیشتر آن را در استفاده از گوشی های هوشمند خود، سپری می کنند. مدرک شما مهارت شما است؛ آن چیزی است که با تلاش خودتان به دست آوردهاید و در ذهنتان نقش بسته است.

از طرفی در استوریهای اینستاگرام بهتر است که لینک سایت خود را نیز قرار دهید تا با این کار ترافیک قابلتوجهی نیز برای سایت جذب کنید. البته همانطور که گفتیم، شما باید ادمین این صفحه فیسبوک باشید و فقط یک صفحه را میتوانید متصل شوید. پس تا می توانید از آنتراکت در پیج خود استفاده کنید، به عکس و فیلم های جذابی بپردازید که فقط قصد سرگرمی مخاطب را داشته باشد و به همین دلیل است که بازاریابی محتوا در اینستاگرام بسیار موثر در کسب و کار شما می باشد. از طرف دیگر نباید با انتشار مداوم پستها افراد را خسته کرد.