آشنایی با 25 گواهینامه دیجیتال مارکتینگ معتبر و محبوب

ساخت ماژول از کارهایی است که در این دوره باید انجام دهید؛ گواهینامهی Flight School توییتر متشکل از پنج ماژول کوتاه ویدئویی است که تکمیل آنها حدود یک ساعت به طول میانجامد. با تغییر سبک بازاریابی به سمت بازازیابی دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهایی مانند بازاریابی آنلاین و مشاوره دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار افزایش یافته است. سایر ارزهای دیجیتال (که با نام آلتکوین شناخته میشوند) در آن زمان فقط مانند سهام کمارزش بودند که در یک بازار غیرشفاف معامله میشدند و صرفا ابزاری برای Pump و Dump بودند (افزایش مصنوعی قیمت و سپس فروش آن).

سایتها یا خدمات اینترنتی که امکان تبادل اطلاعات را بین کاربران فراهم میکنند، یا به آنها اجازه تولید یا دستکاری در اطلاعات را میدهند، معمولا ” وب 2 ” تلقی میشوند. اگر شما یک برند فروشگاهیی هستید و یا در وبسایت بخشی دارید که اطلاعات کاربران رو دریافت میکنید، نیاز به امنیت بالا دارید. بازاریابی شبکه های اجتماعی به هرگونه فعالیت بازاریابی که از طریق پروفایل ها و سیستم عامل های شبکه های اجتماعی انجام می شود ، گفته می شود.در حال حاضر ، از هر ده کاربر ، هفت نفر انتظار دارند که یک کسب و کار در شبکه های اجتماعی راهاندازی کنند و 17٪ از کاربران هنگام جستجوی اطلاعات در مورد یک کسبوکار ، به طور فعال از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

طبق ادعای شرکت Notabene حدود ۷۰ درصد پاسخدهندگان اعلام کردهاند که یا در حال اجرای قانون انتقال اطلاعات هستند و یا در حال برنامهریزی برای انطباق خود با این قانون هستند. قسمتهای اصلی طراحی عبارتند از: تماس با ما در گوشه بالا ، واضح بودن دکمههای تماس، فهرست جذاب در گوشیهای موبایل و راهی ساده برای تماس با شما، به این می گن داشتن یک تجربه کاربری خوب (UX).

طراحی رابط کاربر و تجربه کاربر ساده و بهینه(UI/UX ) – طراحی شما باید خوب باشد و ارزش افزوده داشته باشد. توسعه و رشد وب 2.0 نحوه استفاده مردم از اینترنت را تغییر داد ، و این باعث شد بازاریاب ها نحوه بازاریابی دیجیتال را هم تغییر دهند – این اتفاق یک تجربه جدیدی از تبلیغات آنلاین را ایجاد کرد، تجربهای که بازاریابها رو حسابی ذوق زده کرد و نویدبخش یک نسل جدید بود.

“وب 2″ در واقع پدیدهای است که در نحوه استفاده از فناوری و طراحی سایتها در اینترنت رایج شده است. اما کسب و کار در اینترنت مانند هر حوزهی دیگری، تکنیکها و روشهای خاص خود را دارد و اگر بتوانید به صورت یک حرفهای در این حوزه فعالیت کنید، میزان درآمد شما نیز روز به روز افزایش خواهد داشت. بازگشت سرمایه خوب (ROI): اگر بتوانید به صورت اصولی کمپینهای خود را اجرا کنید، ایمیل مارکتینگ با توجه به هزینه پرداختی بازگشت سرمایه بسیار خوبی دارد. در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته میشد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد.

اما ، قبل از اینکه سایر روشهای تبلیغاتی خود را کنار بگذارید ، توجه که SEO بسیار شبیه بازار سهام است . می توانید در این بخش به معرفی خود و کسب و کارتان بپردازید و آدرس سایت یا سایر راه های ارتباطی مشتریان را در این بخش در معرض دید قرار دهید.

امیدواریم شما هم این بخش را دوست داشته باشید. البته در برخی منابع، این قیف به سه بخش و برخی دیگر به بخشهای بیشتری تقسیم میشود اما در اینجا به بررسی ۴ بخش عمده میپردازیم. و همانطور که متوجه خواهیم شد، کل قیف بازاریابی دیجیتال تغییر کرد و کانالهای تبلیغاتی زیادی خلق شد و نسل جدید شروع به فعالیت کرد. همراه با هزاره جدید ، وب 2.0 روی کار آمد که بازاریابی را همانطور که حدس میزنیم به مرحله انفجار رسوند.

استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، علاوه بر صرفهجویی زیاد در وقت، کمک میکند تا بتوانیم به صورت شخصیسازیشده با مشتریان ارتباط برقرار کنیم. یکی از سادهترین و قدرتمندترین داراییهای دیجیتال مارکتینگ درونگرا، وبلاگها هستند، ابزارهایی که به وبسایت سازمان فرصت سرمایهگذاری بر کلیدواژههایی را میدهند که مشتریان در جستجوی آنها هستند. یک دستهبندی اصلی از کانالهای بازاریابی دیجیتال وجود دارد که اکثر کسبوکارها از آن استفاده می کنند. می توان قدمت آن را در 4000 سال قبل دید که بازرگانان مصری از پاپیروس برای ساخت بنرهای فروش استفاده می کردند .

می توان تبلیغات بنری را نیز به همین روش انجام داد. را می توان نام برد. به این معنا که به ازای هر کلیک که بر روی لینک شما می شود، مبلغی از اعتباری که پیش گوگل دارید کم می شود. یعنی شما بنری برای معرفی کسب و کار خود طراحی می کنید و فقط در ازای کلیک هایی که بر روی آن می شود هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید.

به عنوان مثال در ایران می توانید به راحتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، اما با یکسری محدودیت های خاص، اما این محدودیت ها نمی توانند مانع این شوند که افراد نتوانند بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. این روش به شما اجازه میدهد که به پرداخت هزینه برای جایگاه بالایی در نتایج جستجوی گوگل به ازای هر کلیک بر روی لینک بپردازید. بعد از سه ثانیه ، 53٪ از کاربران تلفن همراه روی دکمه “برگشت” کلیک می کنند. از آنجا که کاربران فیلم های کوتاه را بیشتر دوست دارند ، اگر بدانند که شما جزییات بیشتر را در زمان کوتاه به آنها نمایش میدهید ، به احتمال زیاد فیلم های شما را مشاهده می کنند.